Uzu e Tanasul Ko Hard Aur Thick Karny Ka Nuskha


Uzu e Tanasul Ko Hard Aur Thick Karny Ka Nuskha


Uzu e Tanasul  ko hard karny ka by shumar nuskhay hain magar yeh tilla ka yeh nuskha intehai asan aur zood asar hy.

is tilla sy

Uzu e Tanasul  hard ho jai ga,

Uzu e Tanasul ka size barh jai ga,

Uzu e Tanasul  mota ho jai ga,

Uzu e Tanasul ka tehra pan behtar  ho jai ga,

Uzu e Tanasul  ka patla p[an door ho jai ga,

Uzu e Tanasul Ko Hard Aur Thick Karny Ka Nuskha

 

mardana kamzori ka ilaj  shadi course

hakeem imran kamboh

 

10 comments:

  1. Hakeem Sahib apka link open ni ho pa raha plz khuch batain is ka kaise open ho ga

    ReplyDelete
  2. till k oil mein jo botian ap ne advoice ki hain wo graind krni hain ya sabit oil mein dal kr jalani hain plz jaldi batana thanx

    ReplyDelete
  3. Jalane ki wazahat karain aur Jalane k baad mal mal ke kapre se chahana hai???

    ReplyDelete
  4. Nafas ki afzish kblehy ...

    ReplyDelete
  5. pees kar tamam bootion ko jala lain

    ReplyDelete
  6. Mera ek dost h usne mujhse shikayat ki keMusht zani karte krte قوت باہ kho chuke h koi nuskha batao

    ReplyDelete
  7. Assalamualikum hakeem sahab aapke nuskhe mashaallah hum log kafi faida utharahe allah aapko darain me Iska badla de hakeem sahab asal me mai India se hu to urdu ki samjh kuchh ka hai mujhe jiski bina par is nuskhe ka tariqa samjhna mushkil horaha hai aapne likha hai mal mal k kapre me pin le Iska kya Matlab nahi samjh saka aur dusri baat ye hai k usko aapne likha till k tel me jalale. Jalale ka kya Matlab hai kya Iska Matlab usi 70 garam till k tel me khuoob garam kare ya koi aur Matlab hai aur dusri chiz aapne likha 15 qatre se hashfa aur siyun bacha kar Malish kare to ye siyun kya hai please zara isko samjha dijiye allah aapko darain me Iska behtareen badla denge. Assalamualikum

    ReplyDelete

Powered by Blogger.